2017. 12. 15. péntek, Valér napja
Szervezeti egységek
Szervezeti egységek

Lakás- és Helyiséggazdálkodási Pénzügyi Csoport

Az iroda tevékenység

 

Feladatok: (Lakás, bérlet, fűtés)

 

-       Vagyon-nyilvántartási és Hasznosítási Osztály változásjelentése alapján: lakás, nem lakás, fűtés ügyfelek ki-be költözések nyilvántartása, díjak és fogyasztók aktualizálása,

-       bérleti (lakás és nem lakás) díj és fűtési díj számlák, egyedi számlák elkészítése, nyomtatása, borítékolása,

-       kibocsátott számlák 2. példányának elektronikus aláírása,

-       ügyfelekkel való egyeztetés telefonon és személyesen,

-       reklamációs levelek, észrevételek megválaszolása, ezzel kapcsolatos előterjesztések készítése,

-       folyószámla egyeztetők elkészítése, nyomtatása, borítékolása,

-       vevői befizetések analitikus könyvelése, nyilvántartása,

-       részletfizetési kérelmek feldolgozása, ezzel kapcsolatos előterjesztések elkészítése, részvétel a bizottság ülésén,

-       vevők minősítése, hátralék kimutatás elkészítése,

-       fizetési felszólítások elkészítése, borítékolása, postázása,

-       csoportos beszedés, (fűtés, lakbér)

-     adatszolgáltatás a likviditási tervhez.

 

 

 

Lakásbérlethez kapcsolódó egyedi feladatok:

 

-         víz-csatorna és szemétdíj kompenzáció kezelése, lakbértámogatások érvényesítése, (a kompenzáció automatikus számlasablonba történő bedolgozása)

-         2. fizetési felszólítás elkészítése, fizetési meghagyásos eljárás előkészítése,

-         víz-csatorna, szemétdíj árváltozás érvényesítése.

 

Fűtéshez kapcsolódó egyedi feladatok:

 

-         fűtési költségvetés és éves fűtéselszámolás elkészítése,

-         elszámoló számlák és elszámoló levelek elkészítése, nyomtatása, borítékolása.

 

Nem lakás helyiségekhez kapcsolódó egyedi feladatok:

 

-         éves bérleti díj emelés érvényesítése a számlázásban,

-         a megbízott ügyvéddel (hátralék kezelés) való kapcsolattartás, kimutatás rendszeres megküldése, megállapodások nyilvántartása.

 

Önkormányzati tulajdon után keletkező fizetési kötelezettségekkel kapcsolatos feladatok: (Közös költség elszámolás)

 

-              az önkormányzati tulajdonban álló ingatlanok (lakás, nem lakás) után keletkező fizetési kötelezettségek (közös költség, célbefizetés, felújítási alap, fűtés) nyilvántartása,

-       az egyes társasházakhoz kapcsolódó iratok (értesítők, közgyűlési jegyzőkönyvek) adatbázisban történő tárolása a Vagyon-hasznosítási és Gazdálkodási Osztállyal közösen,

-       a társasházi albetéteket érintő kötelezettségek (előírás, pénzügyi teljesítés) analitikus nyilvántartása, albetét és jogcím bontásban,

-       a havonkénti fizetési kötelezettségek összeállítása az Electra felé,

-       a pénzügyi teljesítés (kifizetés) könyvelése albetét bontásban, albetét/jogcím lekérdezések lehetőségével.

 

Főkönyvi könyvelést előkészítő feladatok:

 

-         lakás, nem lakás és fűtés kiszámlázott havi díjak kimutatása jogcím szerint az ÁFA bevalláshoz,

-         bevétel kimutatása jogcím szerint, napi bontásban és összesítve a főkönyvi könyveléshez,

-         lakás, nem lakás, fűtés és társasházi fűtés közüzemi számláinak érvényesítése, utalványozása a pénzügyi rendszerben, (Polisz)

-         a bank havonkénti egyeztetési a Polisz és a Zenit rendszer között,

-         bérbeszámítás rendezése,

-         mérlegkészítéshez szükséges kimutatások elkészítése.

 




Munkatársak
Fejes Ilona Lakás- és Helyiséggazdálkodási Pénzügyi Csoport, csoportvezető
Klimasevszky Zsuzsanna Lakás- és Helyiséggazdálkodási Pénzügyi Csoport, ügyintéző
Rácz Marianna Lakás- és Helyiséggazdálkodási Pénzügyi Csoport, ügyintéző
Robb Dénes Lakás- és Helyiséggazdálkodási Pénzügyi Csoport, ügyintéző
Schmidt Erzsébet Lakás- és Helyiséggazdálkodási Pénzügyi Csoport, ügyintéző
Tömöry-Honyecz Helga Lakás- és Helyiséggazdálkodási Pénzügyi Csoport, ügyintéző


6763319